Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 17 juli 2015

Glasstider


Tänk att vi fick härliga glassdagar denna sommar också.
Det har blivit rätt mycket terrass häng de senaste två dagarna. Detta är en sommar då man tål sitta där och inte behöver söka sej ute på gräsmattan eller i skuggan. Alltid nåt positivt.
Solen finns länge där om kvällarna och det är då vi njuter som mest.


Igår körde jag tandläkarbesök och lycklig skuttade jag därifrån. Inga hål och kontroll igen om ett år.
Efteråt besökte jag gubbens faster för att se på all den fina blomsterprakt som där finns.
Idag väntar jag besök så jag har haft lite dammsugar rally och åtminstone för stunden lyser solen efter en disig morgon. Tyckte det kändes som höst i luften när jag hämtade in hunden. så där rått och småkyligt. Nej härliga sommardagar önskas det många av ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar