Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 5 april 2017

Onsdag


Teckningen har kommit till sin ägare som jag hörde blev mycket positivt överraskad. Det var en väl bevarad hemlighet och med lov kan jag nu lägga ut den.
I kväll känns det så skönt att få vara hemma. Gillar inte att ha en massa program utan behöver varva ner i lugn och ro mellan varven. Zeb och jag missade regnet med bara några minuter på vår länk. Vi hann bara hem så öste det ner, men nu är det uppehåll igen. Men vi hörde åskan när vi tog oss in i skogen hur knasigt det än låter, åska i april hör inte till vanligheterna. Himlen var alldeles mörk och mullret kom i flera omgångar.
Och visst sitter det fint med onsdag, mitt i veckan. Kommande helg har jag en skolhelg jag ser väldans mycket fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar