Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 31 januari 2018

Födelsedagskaffe


I dag är det farmors födelsedag, igen. Känns inte alls länge sen vi samlade hela tjocka släkten till hennes 90 års fest. Men ett helt år har gått sen dess.
Jag besökte henne i kväll med en liten present i handen och eftersom ingen annan var där just i kväll så passade jag på med lite dammtorkning och undanplockning av saker. Sånt hon behöver hjälp med.
Sen var det kaffe och kaka.
Nu är det bara det att jag i min tur skulle behöva få hjälp med dammtorkningen verkar det som. Ligger ett fint tunt lager här och där. Nå tids nog så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar