Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 3 december 2010

Sköna fredag



Så skönt med fredag fast jag bara har tre arbetsdagar i bagaget. Det har gått förvånansvärt bra med fingret men får nog akta det lite för det är väldigt känsligt ännu. Blev bjudna på tårta på arbetet idag för det går så bra för firman nu. Sen fick vi våra vindjackor som vi ville ha istället för julfest i år. Den 17:de ska vi ha grötfest i matsalen så det blir en liten fest ändå.
Har varit och helghandlat i kväll och jag var till handarbetsaffären och köpte bollgarn så nu ska här tillverkas en skarf.
Lilla gossen köpte strängar för det blir keikka i morgon.
Stora gossen fick en lite för tidig födelsedagspresent. En kupe´värmare till bilen. Vi tyckte han behövde den redan nu när det kalla vädret ser ut att hålla i sej -13,2 just nu.
Skön fredagskväll till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar