Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 28 december 2015

Hohooo


Hohooo ute i stugorna! Hoppas ni myser och har det gött!
Vi fortsätter vår ledighet och blir latare för var dag. Sover så öronen "tållas"
Men visst ska man passa på att njuta, snart nog tar allvaret vid igen.
I dag fick vi faktiskt lite skräp till ekorosk, inte en dag för tidigt.
Farmor fick besök på eftermiddagen och i kväll väntar vi hit syster med familj.
Så egentligen har jag varit riktigt social i dag.
Tröttnat på julen har jag också. Det blir alltid så när julhelgen är över. Än så länge finns det lilla pynt som är framplockat kvar men nog kommer jag att börja smyga undan så sakteliga. Granen däremot gläder mej storligen så den får stå kvar så länge den håller sina barr där de ska vara.
Ugglan är en rolig lykta jag fick av svägerskan i julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar