Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 12 maj 2017

Helkväll


Åhå!
Så var det fredag redan och man har överlevt ännu en arbetsvecka. Fast jag är bra märkt på armen och ena handen efter veckans sista arbetsdag. Nåjo, jag får säga som Sunes pappa Rudolf att jag har bra läkkött så nog reder det opp sej bara tiden lider.
I kväll är det de tre M:ens kväll. Mamma Musik och Mat.
Mamma slår på stort och tar sina döttrar på Hep Stars för att dela med sej av det ljuva 60 talet i Schaumans salen ikväll. Gruppen har liksom följt en under åren i och med att mamma var ett mega fan i sin ungdom. Nu är bara Svenne kvar av originalmedlemmarna, men det är väl huvudsaken kunde jag tro. Så det blir en kväll att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar