Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 11 november 2017

Fullt ös


Inte en bild har jag från vårt öppet hus på firman.
Hade mobilen med vid kaffeserveringen men det var en strid ström med folk hela tiden och jag hann aldrig på en rundvandring själv ens. Åt en pepparkaka på stående fot och tog en korv uppe i köket. Kaffe bryggde jag själv åt mej när jag kom hem. Ja jag vet det låter inte klokt men fick höra att vi haft över femhundra besökare och det förklarar en hel del. Kul att folk kom och man fick träffa gamla bekanta och helt okända människor.


Gubben och jag stack en timme före stängning eftersom vi skulle på oratoriet Skymning Gryning.
Vilken upplevelse det var ! Mäktig konsert med rysningar i hela kroppen. Riktigt så jag kände hur känslan av fred och frihet måste ha varit.


Artisterna, körerna och orkestern, allt i toppklass.


Vi hade ju knappt hunnit äta under dagen så efteråt blev det en bit mat på O´Learys. Smakade mumma efter alla upplevelser dagen fört med sej.

2 kommentarer:

  1. Alltså en toppendag å tack fö kaffe /mamm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sjölv! Hadd tänkt gaa runt na liiti me er men va ja henda jo int ;)

      Radera