Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 22 november 2017

Performance


Det blev sist och slutligen en Artist Talk kväll till.
Eftersom det utlovas ruskigare väder tills i morgon beslöt jag att åka iväg till skolan i kväll i stället. Det skulle vara en performance och det kan vara nåt av det slöaste jag vet i konstform så jag hade noll förväntningar. For mest bara för att sitta av det som jag tror var min sista kväll jag behöver till mina studiepoäng. Men tji fick jag. Vänligt bemötande och vi tre vuxenstuderande som var där blev presenterade som gäster och blev bjudna på fruktsallad.
Bästa och roligaste performance jag nånsin varit på och det var med ett leende på läpparna vi gick ut från skolan i kväll. Så överraskad man kan bli.
Nu har jag mejlat studiehandledaren att om vi är överens att mina timmar nu räcker för att jag ska bli godkänd och få mitt intyg. Lever på hoppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar