Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 2 augusti 2014

Love is in the air


Bröllopsdags.
I dag kör vi det första bröllopet av två den här månaden. Min kusin Pamela gifter sej med sin Christian och just nu verkar vädret vara på deras sida. Bröllopet för ett år när hennes bror gifte sig går till historien av värsta regndagar. Då la sej regnet med full styrka från sidan och vi var alla genomblöta när vi kom till själva festen. Men det blev också ett av de roligaste jag varit med om. Det är ju som man säger att gästen gör festen.
Så snart blir det att krusidulla håret, smeta läppstift och känna sej redo för en helkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar