Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 21 augusti 2014

Projekt uterum


Efter en dag med motivations svårigheter är det rätt skönt att ta i tu med nåt rejält.
Slarvade fram dammsugaren och började suga upp flugor i uterummet och jag kunde inte låta bli att tänka på filmen Den gröna milen (tror jag den hette) Finns ingen film jag har så obehag för som den.
Skurade också en del flugskit och spelade Road to Hell eftersom det mer eller mindre kändes så.
Men mamma ringde och tyckte jag skulle komma ut på en kaffe och det måste ju sägas att har jag att välja på flugskit eller mamma så är valet rätt enkelt.
Så nu ska jag skura upp mej själv och sitta bort en timme. Måste ju hem till klockan nio.
DET ÄR JU ERNST I KVÄLL!
Druvorna mognar åtminstone fast de har äckligt sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar