Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 25 oktober 2016

Brevet


Hej mommo!
Grattis på din 90 års dag.
Hoppas du haft en fin fest i din himmel trots att jag gärna delat den med dej här på jorden.
Jag besökte inte din grav i dag, hittar dej inte där. Nej jag tror bestämt att du finns här hos mej och följer mina dagar och göranden. Gläds med mej och sörjer med mej, precis som förr i tiden. Det har väl inte ändrat fast vi inte finns på samma plats längre.
Kram från lilla Netti


Who can say for certain
Maybe you´re still here
I feel you all around me
Your memorys so clear
Deep in the stillness
I can hear you speak
You´re still an inspiration
Can it be

That you are my forever love
And are you watching over me
From up above
Fly me up to where you are
Beyond the distant star
I wish upon tonight
To see you smile
If only for a while to know you´re there
A breath aways not far to where you are

Josh Groban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar