Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 17 mars 2017

Vinterledigt


Vi kör vinterledigt nu gubben och jag.
Fb har påmint mej ett par gånger att för två år sen var vi i Äkäslompolo och jag måste söka bakåt i bloggen för att titta på bilder. Det var några underbara dagar vi hade där.
Den här bilden är en personlig favorit, bättre än vårt bröllopsfoto t.o.m.


Den här alpackan blev resans favorit. Har ni sett nånting så ljuvligt?
Den här vinterledigheten är ännu som en öppen bok med tomma blad. Ganska skönt det också. Det jag önskar allra mest är att få sova om mornarna tills jag själv vaknar, pigg och utvilad. Nånting kommer vi absolut hitta på men vad är ännu inte klart.
I kväll har det flyttats runt lite möbler igen och nu blir det nog bra bara taklampan blir flyttad lite.
Jag börjar ha honom trimmad bra, min gubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar