Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 18 juni 2019

Bland hård vind och pisslåft


Jag har väl inte så mycket att komma med dessa dagar.
Arbetar simmar rensar ogräs och vattnar. Det typ upprepas varje dag nu.
I kväll cyklade jag till frissan för att korta håret och storebror var här för att hämta mattorna han tvättade i går. Sa att han också tvättat fönstren på in och utsidan. Skulle behöva lite energi av honom nu känner jag. Men när allt luktar piss på utsidan och lukten även söker sej på insidan och den hårda blåsten ger allt en bättre skjuts mister man både humör och lust. Midsommarstädning med pisslåft känns inte som ett lockande alternativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar