Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 8 maj 2024

Katt och hund

Jag ska riktigt snart till arbetet men först lite smått och gott här. Dessa sädesbodar tog jag bild häromdagen när jag kom förbi efter att ha slängt några roskpåsar. De finns mitt i stan men tror att många inte erinrar dem när de kör förbi. De är fina men jag hittar ingen info om dem när jag söker.


I söndags fick vi vara på katt kalas vilken inte händer ofta. Skrållan hade bjudit in men behagade inte närvara vid själva festen


Med katt ljus och allt.


Man luras av det soliga fönstret och fryser halv ihjäl när man väl kommer ut.


Trött igår när jag äntligen kom mej hem och slängde mej direkt på soffan. Bonzo ville veta säkert att det blir länk om vi vilar en stund före. 


I går höll vi båda på att blåsa bort av nordanvinden men i morse var det perfekt med nästan vindstilla och påfruset. En länk vi båda njöt av. Man borde slippa ut tidig morgon alla dagar, bästa starten.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar