Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 30 november 2012

Det var den dagen


Det går fort när man har roligt.
Dit for den lediga dagen och mycket har jag fått gjort. Saffransbullarna blev attans goda och jag har troligtvis ätit en eller två för mycket.
Pyntat och städat och lillajulgranen har fått flytta in i köket. Liten och fin är den.
Frissabesök hade jag också och är klippt mest i nacken. Har en ny frisyr på gång och vet inte ännu hur det slutar. Fattar inte folk som kan gå hela livet igenom med samma frisyr, de måste vara otroligt nöjda med sej själva. Önskar jag var likadan. Lite mera rödhårig blev jag sen här hemma. Inte alls så mycket som jag helst skulle vara men fegar alltid ur när jag köper hem färg.
Nu blir det att njuta av fredagskvällen och försöka få till lite massage med doftljus/massageoljan jag fick av syster. Få se sen om jag har brännsår på axlarna i morgon lillajul till ära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar