Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 4 februari 2013

Fullt hus


Måndagkväll och hela familjen hemma.
Verkligen sällan det är så men trevligt med lite liv och rörelse. Snickaren har haft ledig dag eftersom de var i skolan en lördag på öppet hus.
Själv har jag hittat mej i köksskåpen bland en massa bråte jag inte fattar varför jag hittar där. Men nu är det opprett igen en gång. Ett par burkar lingonsylt är kokad efter att det kom en pik vid matbordet i kväll om att det är glest mellan syltbjudningarna.
Så tar vi då verklig kväll och bänkar oss alla framför en film resten av kvällen med några kaffe och tekoppar. En rätt bra start på ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar