Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 16 mars 2013

Det kan inte bli bättre


Vilken dag, vilket väder!
Det kan helt enkelt inte bli bättre än så här. Vintermänniska som jag är vill jag påstå att inte ens den bästa sommardag kan slå idag.
Soligt varmt och vindstilla.
Hade bråttom bråttom att under förmiddagen få städning och matuppköp gjorda för att sen kunna spendera eftermiddagen utomhus. Tacka vet jag mina duktiga hjälredor som hjälpte till att få det tråkiga gjort.
Fick både gubben och kameran med på vår färd och har en hel del fina bilder från dagen. Snön glimmade som av kristall och fåglarna sjöng, ja jag blir alldeles salig av sånt.
Utelivet tröttar och Zeb ligger nu och snarkar ljudligt och drar djupa suckar av välbehag. Själv dånade jag också av en stund.

2 kommentarer:

  1. Oj vad härligt detdär såg ut! Ha nu en trevlig vinterledighet!:-)

    SvaraRadera