Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 19 december 2018

Till mej från mej


Detta är vad jag ger mej själv i julklapp.
De flesta kvinnor har väl nåt som de är svaga för, skor och väskor hör ofta till det. Skulle kunna tänka mej att skor skulle vara min passion om jag hade normala fötter, vilket de inte är. Stora och breda i alla ändar. Så väskor har blivit en svag punkt som jag ofta går och tittar på, det finns ju så många fina.
Och denna goding stannade jag till lite extra för, nedsatt pris och allt.


Två dagar kvar till julledighet och vi pinar oss det sista nu.
Vi har börjat äta choklad på pauserna i dag för att höja blodsockret och orka ta lite kämppartag ännu.
Har kokat risgrynsgröt på dagsgammal mjölk och grädde i kväll som aldrig tänkte bli klar. och nu är dusch hörnan uppskurad inför högtiden. Mer begär jag inte av mej i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar