Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 mars 2021

Fredag

Alla dessa härliga stunder jag upplevt under årets vinterledigt ska jag ta med mej under svetskasken nästa vecka. Minnas och glädjas.


Så fint på vår cykelrunda i morse. En vacker skog är svår att se sej mätt på när solljuset silas mellan stammarna.


Överlevnadskex och varm kakao vid Nådjärv.


Hemma igen satt vi i uterummet och väntade att bastun skulle bli varm. Bonzo såg på långt håll att hans vän Veikko var på antågande. Vi måste naturligtvis ut och träffas annars hade Bonzo rivit byggnaden.


Senare höll han koll från soffryggen.


Och när gubben som var och köpte oss en Weber grill skickade ett foto av en kaffe och munk i bilen kunde jag skicka detta foto tillbaka. Man har precis som bra som man gör det.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar