Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 16 juli 2023

Hundar och ungar

Idag firar dessa gullungar 1 års bröllopsdag. Så otroligt härliga och jag älskar dem så det gör ont i bröstet.


Det betyder att Bonzo har födelsedag, hela 3 år blir han. Födelsedagstårta till morgonmål som sej bör.


Sen blev det strandpartaj ute vid Harrbådan med picknick i form av kycklingsallad och tuggpinne.


Ja du är en badkruka men vada ville du åtminstone.


Väntar på att pappa ska komma med glass från kiosken vid Havsparken.


Så otroligt stolt över denna jycke. Vilket lugn han visade i dag bland andra människor och hundar. Kunde till och med ligga ner och bara chilla.


Detta foto kom upp i dag i mitt flöde. För fem år sen när Zeb och jag simmade tillsammans. Oj vad jag kan sakna honom ibland, trots hans sjukdom, medicineringar och förändringar i lynnet. Det var i varje fall du Zeb som visade oss vägen till ett underbart lapphundsliv. Evigt tacksam.



 Gubbens förtjänst att vi fick ett så fint foto på 3 åringen i dag. Grattiskram till vår trogna följeslagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar