Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 10 juli 2024

En dag med semestervibb

Vilken härlig ledig dag jag haft. Semestervibb över hela dagen med soligt och varmt.

Tvättade vardagsrumsfönstren på utsidan och ide´n om att flytta om utemöblerna dök upp. Tog möblerna från uterummet till terrassen och tvärtom och det blev som som nytt igen, billigt och bra.

Gillar det gröna och lummiga på baksidan av huset.

Ginnala lönnen är full av näsor.

Låg och läste bok i solstol och somnade förstås en stund.

Fick sätta mej vid bordet istället.

Gubben ut och cykla med likasinnade och jag fick nog av ensamheten. Checkade med två vänner och så bar det av till Uffes i Purmo på mat. Där fick vi lätt några timmar av oss bland prat och skratt.












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar