Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 27 juni 2018

Knorr på svansen


Sent inlägg i kväll. Men alltså dessa sommarkvällar!
Det finns hur mycket som helst att göra och tillika kan man bara sitta och njuta och göra ingenting.
Jag har i alla fall klippt gräset när gubben varit på övertid i arbetet.
Varmt och svettigt och när jag var klar gick jag ner till ån och bara gick i med kläderna på. Varför byta om tänkte jag. Oj så skön den var, min premiärtur för i sommar.
Så fick vi plötsligt ungdomar i huset som skulle göra en paddeltur. Men så bråttom hade de inte att det inte gick med en kaffekopp runt köksbordet. Älskar dessa små stunder.


Skulle ju vissa mina gurkor med knorr. De skulle aldrig gå igenom EU: s hårda bestämmelser. Lika glad för det så får vi äta och njuta av dem i fred. (nästan godare än raka!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar