Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 29 juni 2018

Sommarteater


I kväll var det premiär för Pedersöre sommarteater. I år är det Vi på Saltkråkan som spelas.
Jag bokade biljetter i söndags åt oss, Patrik och Lotta för det visade att vädret skulle bli fint.
Med viss spänning följde vi regnet och blåsten som kom i går och inför kvällen packade jag med plädar för att vi inte skulle behöva frysa. De kom aldrig till användning för solen sken från en blå himmel och läktaren låg i lä för blåsten. En ren njutning var det att sitta bland publiken.


Jag kan rekommendera varmt att ta en tur till Åliden i Purmo där teatern utspelas. Den passar för gammal och ung och ger många glada skratt. Härliga aktörer och ypperlig miljö.
Vi fick en riktigt härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar