Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 21 december 2023

En ledig dag

Ledig onsdag och jag hade tänkt ha en liten städdag men det fina vädret på eftermiddagen och den myckna snön som fallit gjorde att jag skottade snö i ett par timmar och tog Bonzo på länk två gånger. Han älskar ju snö.


Tung och eländig var den men oj vad jag är glad att det åter är vitt i buskar och träd.


Var till byns blomsterhandel och köpte mej en bukett, enda i julblomsväg jag har.


I dag är det kaffebjudning med jultårta och skumtomtar på jobbet. Och i morgon kör jag ett kvällspass före jag tar ett tre dagars långt julledigt.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar