Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 april 2023

Vårens maträtt

I går kväll började jag måtta och skruva. Upp skulle posterna som kommit på posten och som jag satt i ram. De passar bra in där på väggen och jag plockade gladeligen ner akrylmålningen. Så skönt med något nytt på väggen som inte kostat skjortan. Nu sugen på att få hem mera poster men ska se vad som börjar kännas rätt.


Vilken härlig kväll och dag vi har och haft. Glad att jag fått vara ute en hel del i dag på arbetet. Fortsatte när jag kom hem med att göra en vårlig maträtt, grillad korv. Eldgrytan har tittat fram ur snön och det blev premiär i kväll.


Vi väntade snällt på att korven skulle bli grillad, även om Bonzo tjuvstartat med en kall bit.


Reklam från dagens Öt ;) Är Du i behov av en ledsagare? Ring Omsorg!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar