Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 22 februari 2022

Trotsa kölden

Håhhå, i dag var det nog nära till "hövosvalli" Att allt elände ska dyka upp på en och samma gång. Men det ena fick jag upprätt tack vare superhjälp på dna och det andra korsjämrade jag mej åt en stund, la skygglapparna på och fortsatte.

Trotsat kölden med långpromenad med Bonzo och gubben, det var ju i alla fall soligt och vackert. Tryckt ner två gurkfrön som jag tänkte skulle få växa till sej i köksfönstret. Det står Så året runt på påsen och det tar jag till mej bokstavligt.

I kväll börjar Trädgårdstider på tv och det är ett så efterlängtat program.



 Efter kvällsmaten tog jag några mönstervarv på sockorna och det må jag säga är terapi för både kropp och knopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar