Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 21 augusti 2022

Mys tider

Alla årstider och väderlekar har sin charm och Bonzo är inte sen att dra nytta av stunder i soffhörnet.


Ja jag sa det, att du är inte sen att dra nytta av soffstunder. Min lilla myspysare.

I kväll öser regnet ner igen och det är lagom slött och tanken på måndag gör inte att jag hoppar högt precis.


I går var vi till Kokkola för inköp av skor, nåt klädplagg, träningskläder och träningsgrej. För att orka i värmen blev det is cappuccino med vitchoklad och mozzarella croissant vid Espresso house.


Resten av dagen hemma med denna goding och försöka hålla honom på de svalaste ställen.


Sen härlig kvällslänk med vinden i håret.


I dag på lunch till Tallbacka med en blomsterbukett och två påsar tomater.



 Och i kväll står vi här sida vid sida och ser på regnet som bara öser ner. Mysigt ändå att få tända ljus och känna lättjan ta över. det är mysiga tider på kommande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar