Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 12 juli 2021

Ännu en fest

I går kväll ställde jag mej för den sista festen angående min födelsedag. De närmsta i min släkt var bjudna denna gång. 


Ett underbart gäng samlades och det var skratt och dråpligheter kvällen igenom. Fick ännu mera presenter.


Syster hon slutar aldrig att överraska. Nu fick jag min alldeles egna enhörning.


Erik uppträdde med att spela Leonard Cohens Suzanne och mammahjärtat svämmade över alla kanter.


Säj hej till min nya vän Fjalar. Vi tog oss en morgon ritt.


Förmiddagslänk med Bonzo som tog sim paus i Ytteresse.


Mycket att undersöka.


Så glad att komma till mommos och skuggan. Vi liftade hem med husse sen.


Fammo fick besök under eftermiddagen.

Och det ljuva semesterlivet fortsätter...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar