Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 1 juli 2021

Där satt det

Nu har jag stämplat ut för semester. Så obeskrivligt skönt och jag har nog inte riktigt landat i det ännu.

I dag fick jag present från firman. Ett presentkort till Kecklunds, en kanna från danske designern Hans-Christian Bauer och en hallonlykta från Orrefors i frostat glas. Fint va!

Dessutom ett fång med rosor och en glass av gubben. En riktig superpresent väntar mej längre fram i tiden men den vill jag hålla på ett tag ännu.

Nu hoppas jag på fina underbara soliga dagar då jag kan lata mej, göra sånt jag gillar, vara uppe hela natten om jag känner för det och ta rejäla sovmornar om det behövs. Fri som en fågel i några veckor, det är vad tanten behöver.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar