Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 22 juli 2021

Det går trögt nu

Det är stora problem med tekniken och uppdateringar nu. Svårt att få in bilder till datorn och bara lillsonen med många kringelkrokar fick in de senaste bilderna i går kväll. Få se om detta är slutet på bloggen, jag vet inte säkert men...

Hur som helst så njuter jag av rosorna i trädgården. övervintrande minirosor som nu får blomma ut i all sin prakt.


Och solrosorna, vart är de på väg egentligen?


Den här veckan som varit svalare har vi gått längre rundor med lilleman. Fast han har energi som inte är av denna världen märker man att konditionen dalat under de varma veckorna, för oss alla.


I förrgår tog vi oss an Eugmoleden som vi hört ska vara väldigt fin, och vi kunde bara hålla med.


14 kilometer blev det för våran del men så tog vi en avstickare till båthamnen också.


Seth Åkerlunds skapelser fanns lite här och där.


Gott om odon, blåbär och hjortron.


Väldigt fina underlag och lappländsk natur.


Rastplats.


Hur gott med kaffe!


I sådan terräng känner man inte av nån trötthet.


Om den ändå rymts i min ryggsäck.


Och här hemma har en ny möbel installerats som rymmer mycket kläder. Det var som om hela sovrummet fick en makeover och jag är mycket nöjd. 

Det var det. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar