Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 13 juli 2021

Blomsterprakt

Jag har så fint blomster i vas här hemma. Ett på vardagsrumsbordet och ett på köksbordet. Den här är så fin att skulle jag ta och gifta mej i dag kunde den vara den vackraste att få.


Började dagen med att besöka gammelmoster med en handplockad bukett från trädgården. Kändes riktigt bra att äntligen komma till skott att besöka henne. Farmor är ju den som prioriteras men det borde finnas tid till flera äldre släktingar så länge de hänger med.



 Min gula pion som är stor som en mattallrik. Dissa aldrig en korg med dahliaknölar till nedsatt pris det säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar