Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 10 mars 2022

Äntligen nåt på gång

Kan bara inte få för många foton av den här snöbjörnen, men att få honom stilla ett par sekunder är nästan omöjligt om inte nån godisbit dras ur fickan. Men faktiskt så ser vi resultat av kastreringen nu, vi har en något stillsammare hund och inte så mycket som stressar honom. Så skönt för oss alla.


Hälsade på farmor i går och jag tyckte hon var så fin där hon satt och timmen tillsammans lämnade mej med endast goda känslor.


I dag tog det mej efter arbetet. Rensade bort det nödvändigaste, täckte med målartejp och drog igång målandet.


Ett varv draget och det blåa skiner ordentligt igenom. Tror knappast att två lager kommer att täcka utan det blir ett tredje och då blir det också att få hem mer färg. Men jag är igång och så härligt att det äntligen händer.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar