Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 19 mars 2022

Så mycket känslor


I dag har min vän Anna-Lisa begravts och jag ville binda en liten bukett själv som en sista hälsning. Gjorde ett hjärta av björkkvistar som jag böjde till som stomme och på den fick själva buketten vila. Enkel men i går kväll när jag band den band jag samtidigt in så mycket känslor och minnen.
Det blev en vacker och ljus begravning och prästen Mia får nog 10 + för allt det fina hon sa.

Senare under dagen presenterades en ny bekantskap för oss och tacksamheten är stor. Så otroligt glad för all kvinnlig fägring som tillkommit i denna familj.

I kväll har jag gått en länk med Bonzo för att rensa huvudet på alla tankar. Sänt en tacksamhetens tanke uppåt för alla fina människor jag haft och har i mitt liv. Det är lätt att vara ödmjuk.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar