Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 13 juli 2022

Blandad kompott

Så skönt med semester, sover aaallt till klockan sju nu på mornarna. Haha, nåja bara vi får nån vecka på oss kanske det går lite längre.


Jag var nöjd med måndagen då jag fick tvättat alla sängkläder, täcken och sånt. Härligt att bädda rent till kvällen. Klippte gräsmattan själv då gubben var på långcykling halva dagen med likasinnad.


Bonzo så nöjd när kvällen kom och vi samlades alla tre.


Vår egen lilla Ferdinand, som vill lukta på blommorna.


Ser helknasig ut på bilden men trots det tycker jag den förmedlar kärleken mellan två individer.


Nu är det bröllopsförberedelser som gäller lite varje dag. Roligt att äntligen vara på gång på allvar. För att pusta ut var vi till Pavis ett gäng på fem i går kväll för att äta gott och umgås. Så nöjd med semesterns första dagar.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar