Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 27 september 2019

Fredag


Septembers sista fredag. Som har varit grå men blev så otroligt fin mot kvällen.
Vi njöt Zeb och jag på den ljumma promenaden som bar oss in i skogen där Zeb hittade lite blåbär att njuta av. Inga älgflugor vad jag ännu vet av, de har en tendens att gömma sej vet jag av erfarenhet. En vinter, kall och snöig kröp en älgfluga fram ur Zebs päls när vi gosade i soffan. Ett under att jag inte slängde ner hunden och allt.
Njuter nu av Cohens dova stämma och ska forma till nåt av en lerklump. Lugn och avslappnad är ledorden för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar