Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 9 september 2019

I lingonskogen


Det blev som sagt en stund i lingonskogen i går kväll. Zeb tog vi med,han placerades i passagerarsätet för att ha koll. Sen i skogen försvann han hela tiden upp på vägen så jag hade mest arbete med att schasa in honom i skogen igen.



Men så fick han smak på lingonen och låg bland tuvorna och drog upp med rot och allt. Så gott tyckte han. Vädret var perfekt och skogen så vacker. Och inte en endaste älgfluga såg vi till.



I kväll måste jag ta en Bäckbyrunda med min Canyon då jag äntligen fått en ringklocka. Jag ville ju ha en liten och smidig med bra ljud. Testade den här inne och Zeb dök genast under köksbordet vilket ger bra betyg. Så mellan Värnum och Bäckby plingade jag för glatta livet, bara för att jag kunde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar