Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 15 september 2019

Regnet det bara öser ner


Hur glad är man inte att ha en varm stuga dagar som denna. Regn och blåst dagen lång. Vi gjorde upp eld för första gången i höst och alla njöt vi av värmen från spisen.
Till dagens nötbiff kokade jag aroniagele på prov. Det blev riktigt gott och det ska det göras mera av, passade så utmärkt bra till maten.



I kväll har vi med ena pojken besökt en trött gammal morfar på sjukhus. Det besöket lämnade oss, trots allt med en varm känsla i bröstet.
Vi förlänger denna helg med två lediga dagar till så ingen panik i lägret nu. Ett mycket bra beslut om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar