Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 10 september 2021

Happy day

En sån bra ledig dag jag haft.

Bonzo och jag startade med en 5 kilometers skogsrunda från morgon.


Dimman låg tät.


Hem för att städa.


Stickat i solskenet.


När gubben kom hem blev det cykling. Första stoppet Finnholm, fammos barndomshem i bakgrunden <3


Grusvägar och sol i ansiktet.


Humla.


Bildbevis 1


Bildbevis 2


Sista stoppet vid simstället vid Kyrkbacka vi använde flitigt i början av 80 talet. Nu igenväxt och näst intill oigenkännligt.

Nu kom ungdomarna hit. Vi ska se Doobidoo tillsammans ikväll.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar