Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 13 maj 2023

Hej

Ett snabbt hej i kväll.

Jag har haft en trevlig dag på jobbet då jag fått besöka Sunds trädgård och klämma på en hel del vackert. Dessutom vandrat vid Fäboda. Passat ypperligt denna lördag.


I morgon har jag ledig dag vilket jag är oerhört tacksam för. Att få vara hem och ta emot våra ungdomar för mat och tårta ska bli så roligt. Jag är annars inte mycket för varken mor eller fars dag, det kan man väl tänka på och uppskatta i vanliga vardagen?

Lärkträdet är igång med kottbildning <3


Bonzo och matte är peppade för både hockey och ESC, få ändå se vem av oss som sover först...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar