Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 23 april 2018

En riktig rugguggla


Mitt beställningsarbete som jag skrev om igår är smått hemligt har jag förstått så jag törs absolut inte visa det här ännu. Men det är gjort med kolpennor vilka är väldigt roliga att arbeta med, men smutsigt. I kväll gjorde jag en snabbteckning i samma teknik bara för att.
Annars händer inte mycket. Jag är trött av allergimedicinen och vill helst sova bara jag sätter mej ner. Hälsade på farmor en liten stund, visste nästan att hon hade lång tid igår och att jag då borde varit där. Men då hade jag ju fullt sjå med räfsan och grodan. Hon var lika glad att jag kom i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar