Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 6 april 2018

Mysbubbla


Fredagkväll och jag sitter här i min mysbubbla.
I går kväll yrade jag på överallt. Till bibban i Ytteresse för att se en fin utställning, till massörskan för att få mej uppmjukad i hullet och sen en vända på kaffe till äldsta sonen.
Och nu sitter jag här som om jag hade världen färdig, med ögon som är så små och fulla av sömnpulver.
Ute är det snöslask som verkar blåsa från alla håll och kanter och just därför är det så skönt att bara vara här inne. Jag sitter och stickar på ett par sockor, det enda jag kan sticka och knappt det.
Det ser nog ut som om det behövs en natts sömn för att komma igång med nåt vettigt nu.
Men skön fredagskväll på er där ute i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar