Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 8 april 2019

Återställt


Endast en liten lerklump har jag kvar i plast, resten är uppdrejat. Den lilla lerklumpen kanske jag formar till något eller gör några hängsmycken av.
Hur som helst har jag färdigt drejat nu för ett tag. Nästa gång ska det vara så varmt att jag kan sitta ute och så vill jag pröva på stengodslera som är mera hållbar.


Detta betyder att jag äntligen fått rummet återställt som jag hade tänkt mej det från början. Att ha plast utbrett på golvet och massa lervälling att trampa omkring i är inte någon höjdare. Men i brist på annan lösning så finner man naturligtvis sej i det också.


Drejen är putsad och satt åt sidan i väntan på varmare tider. Ännu ska vi ha mycket skoj tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar