Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 29 april 2019

Monday mood


Nu är jag sådär fasligt måndagstrött.
Har ordnat och fixat för vår vappenfest med vänner i morgon men när jag nu satte mej ner så känns det som om jag skulle sjunka genom stolen. Borde ta mej ut en stund med hunden för att inte helt somna men tvättmaskinen är i full gång och den lämnar jag inte obevakad. Sen kanske.
Har ett längt efter Italien nu och hela helgen har det funnits i bakhuvudet. Tittar på bilder därifrån om och om igen.
I går kväll skulle vi avsluta helgen med att se på film och jag googlade filmer inspelade i Toscana men det kom inte upp så många och det mesta är redan sett. Istället blev det "De bedragna" en drama/thriller som utspelar sej under det amerikanska inbördeskriget. Men den fick också helt godkänt med vacker utsirad byggnad och igenvuxen trädgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar