Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 14 november 2019

Ljus i mörkret


Fy tusan vilken svärta som lägger sej där ute. Nu är de rimfrostiga träden ett minne blott. Jag körde in till stan efter arbetsdagen för att köpa canvasduk till min senaste tavelbeställning och handlade på samma gång. Så glad att inte behöva köra oändligt långa sträckor nu. Köpte några antikljus att fylla på i ljusskafferiet. Det gäller att ha bunkrat upp i denna inomhus tid.



Plåtlådan jag målat i vitt och limmat tapetbit på locket är för fin att ha undangömt i nåt skåp. Nu får den stå på tv bänken.


I kväll är det alltför segt att komma igång med något. Kanske bäst att varva ner och ladda upp för helgen som lurar bakom knuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar