Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 17 maj 2013

Plötsligt är värmen här


En mycket svettig dag i fabriken. Värmen har kommit.
Men inte klaga för nu är det fredag och på nåt konstigt vis har jag semesterfeeling i hela kroppen, trots att det bara är en vanlig helg framför.
Men jag har njutit av grillad kyckling, oliv och fetaost sallad, grillad halloumiost och lite rött och då är det verklig sommar för mej. Suttit med senaste tidningen av ISABELLAS i gungan för att sen hamna i vågrät läge och bara studera himlen. Glömde tid och rum och plötsligt gick klockan över halv tio och fortfarande över 20 grader. En kväll när den är som bäst helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar