Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 9 juni 2013

Det goda i livet


En underbar sommarkväll hade vi igår.
I skolparken bjöd bl.a Orion på fin musik. Det går inte att sitta still när grabbarna öser på och visar sin fingerfärdighet i solon efter solon. Två nya låtar fick vi också höra och jag var smått förbryllad hur de hade hunnit repa dem men har man det i blodet sitter det tydligen efter några rep.


Kvällen blev snabbt kylig och efter att vi hört Sara och Orion som var de två vi kom för tog vi vårt pick och pack och lämnade parken. Men kvällen var vacker och eftersom kameran fanns med kunde vi inte låta bli att ta en sväng via gamla hamn. Ni ser ju själva det fantastiska ljuset utefter den långa båtbryggan.


Tålamod är en fotografs bästa vän och jag visste att jag inte skulle komma tillbaks till värmen i bilen före solen gått ner och gubben skulle få "sin" bild. Och visst var det värt det.
Skulle vilja säga att just kvällar som denna är en del av det goda i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar