Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 16 december 2020

Får inte ha för höga krav

Årets Helsingforsresa med mina kära gick till...Jeppis! Här får de posera vid stora granen utanför Domkyrkan.


...Alexandersgatan...


Sist men inte minst Esplanadparken. Eller Aspegrens om vi nu ska va noga, dit kan ni bra åka för att njuta av vacker ljusuppsättning. Jo i år får vi inte ha så stora planer eller förhoppningar utan göra det bästa av situationen och det kan i slutändan visa sej bli riktigt hyfsat det också.


Är det nån som funderar på hur sockprojektet framskrider så kommer här en uppdatering. En socka klar, som blev riktig eländig. Så den har jag bara övat på och nu snart ska jag ta tag i själva sockorna!



 Det lilla grynet på sockskaftet blir hela fem månader i dag och det är en sån sötchock när han ska ut och kissa och renen bestämt ska med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar