Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 27 juni 2021

Midsommardagen

Midsommardagen startade med en cykeltur. Jag föreslog Lappfors eftersom det hör till att jag en gång per sommar cyklar runt där. Här ovanför kraftverket simmade vi som barn men i dag är det ganska igenvuxet.


Bron jag alltid stannar vid.


Millastugos. Här lärde sej farmor simma när jag var med. Också igenväxt.


Gubben matchade rosorna längs vägen.


På kvällen kom våra kära vänner till oss på mat. De sjöng för mej och jag fick present!


En specialare till kaffet.


I paketet fanns två härligt mjuka plädar, en på var att vira in oss i när sommarkvällarna blir kyliga. Så glad för det och att vi har sån fin gemenskap.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar