Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 18 februari 2023

Vintern kom tillbaka

Vilket vinterväder vi plötsligt fick. Så konstigt att vakna till en vit värld när gräset lyst grönt så länge. Bara att gilla läget och bättre nu än i maj. 

Fick skotta mitt på dagen men det har kommit minst lika mycket till och just nu blundar vi för det. Badade bastu på eftermiddagen och då kan man inte börja svettas över oönskad snö efter det. 


Här inne har vi ljuvligt våriga färger i alla fall och kan drömma oss längre fram i tiden.


Fast jag dragit igång en ny stickning. Hämtade hem garn i går men tillät mej inte börja förrän jag hade fållat två par gardinslängder åt Bennäsborna. Sen man kommer igång med en stickning får man inget annat gjort.



 Kvällsmaten fick klart godkänt och efteråt började jag scrolla i utbudet av t shirts. Alla jag äger har jag på ett eller annat sätt förstört i arbetet och nu är det tid för nya och fräscha.

Nu tillbaka till stickningen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar