Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 18 februari 2021

Född med talang

Häromdagen grävde mamma i arkiven och fann en ung talangfull dotters konst. Hundar har varit livet det står klart. Här är det mormor och morfars fina hund Nelly som blivit avbildad tillsammans med en hop valpar. Att det fanns en Lotta med i bilden redan då gör mej glad, ännu gladare att det blev en tvåbenad Lotta till slut. Mycket imponerad av hur panelen på kojan är satt.



 Här är mormor och jag själv med. Mormor med sitt permanentade hår och mager om bena. Jag däremot var axelbred och hade arbetarhänder redan som barn. Mycket glad hund.

Bästa beslutet i dag var att ta ledigt i morgon. När jag hivade arbetskläderna i smutskorgen före jag loggade ut  kändes det som om jag skulle gå på en längre semester. Den känslan!

2 kommentarer:

  1. Bästa beslutet är att ta ein da ledig å bara njut, he e du väälo... Ha de gött :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Så skönt me ledit :) Trevlig helg till dej <3

      Radera